Dag 6 Rainbow beach & Tin can bay

21 oktober 2016 - Rainbow Beach, Australië

Eindelijk weer een video kunnen uploaden met behulp van de Dongel van ons John die ik mocht lenen. Internet in Australië onderweg is een ramp (alleen als je video's wil uploaden)
Je hebt wel internet maar alleen goed voor mail lezen en een fotootje uploaden daarmee houdt het eigenlijk op. maar niet getreurd dankzij een mooi mobiel apparaatje van mijn grote broer die ik mocht lenen kan ik zelfs in de bush bush een video uploaden Yeeeeah, ik ben weer blij en jullie hopelijk ook hier dag 6, wordt vervolgd.

1. Kirsten:
    30 oktober 2016
    Krijg gewoon kippenvel van de pracht daar! En wederom mooi gemonteerd met de muziek pa!
  2. Gabby Dijkhoff:
    30 oktober 2016
    Wat zijn het weer mooie plaatjes. Allemaal heel herkenbaar al is het al zo lang geleden.
    Harry, maak maar veel foto's en camerawerk, kun je vaak terugkijken, maar wel terugkomen, he. Ga nu de video nog een paar keer op de tv kijken. Goeie medicijn.
    Groetjes Mam
  3. Greetje:
    30 oktober 2016
    Wauw, ik reis echt een beetje met jullie mee met de mooie foto's en video.
    Geniet verder van een mooie vakantie.
    Groetjes Greetje
  4. Theo en Marga van der Aar:
    2 november 2016
    Hallo Harry en Mirjam wat nemen jullie ons toch heerlijk mee op jullie reis down under.
    Mirjam zag een vis. Ze noemt hem een dolfijn of Vindt zij de vakantie zo dol fijn en is de vis gewoon een groot ander beest met een drie hoekje op zijn rug zal daar nu maar niet bij gaan zwemmen. Blijf heerlijk genieten foto's maken een film en dan genieten wij ook mee alleen je thuis jullie mooie reis groetjes van Marga en Theo