Harry en Mirjam downunder compilatie eerste 2 weken

30 oktober 2016 - Hervey Bay, Australië

Dacht zal een paar beelden met een leuk muziekje erbij maken van onze eerste weken downunder, dacht wel leuk wat vinden jullie ervan?

1. Kirsten:
    Hele leuke video!
  2. Marjolein:
    Wow, wat geweldig!
  3. Lisa:
    30 oktober 2016
    Wat mooi.....prachtige muziek ook er bij. Ik wil zo in het vliegtuig stappen......
  4. Theo en Marga van der Aar:
    30 oktober 2016
    Mooie video. Prachtig wat jullie allemaal zien. Bijzondere reis met. Veel diepe gevoelens van toen en nu
  5. Hette en Itteke:
    30 oktober 2016
    Prachtige beelden, mooie film. Wat een land, wat een natuur. Inderdaad paradijselijk. Ik ben nu benieuwd hoe het in de steden is, want ook het paradijs went.
  6. Elizabeth en Ger:
    Overweldigend zo mooi!
  7. Nicole:
    31 oktober 2016
    Prachtig mooi weer! Zo een mooie natuur en blije mensen :)
  8. Daniek:
    31 oktober 2016
    Weer erg genieten om te kijken naar deze video. Wat een paradijs daar! Mooi gemaakt papa! Genieten samen!! Ik zit al met smart te wachten op de volgende video en foto's! Dikke knuffel vanuit Zwolle van mij en de katjes :) xxxx
  9. Jan Wever:
    31 oktober 2016
    Mooi Harry, krijg er zelf zin in eens heen te gaan.
  10. Theo en Marga van der Aar:
    Hoi Harry en Mirjam,
    Vandaag worden jullie live gevolgd doororanje. Ze hebben voet downunder gezet.
    Wie weet drinken jullie op een dag nog samen een drankje op strand of terras.
    Gaat alles goed met jullie?
    We blijven jullie volgen.

Groetjes,
    Marga en Theo
  11. Pa en Hanneke:
    1 november 2016
    Hoi Mirjam en Harry, We hebben weer van al jullie belevenissen (zoals al in de voorbije dagen) enorm genoten. Groetjes vanuit Eindhoven
  12. Gabby Dijkhoff:
    5 november 2016
    Deze video zie ik nu pas. heb ik gemist, maar nu wel erg genoten. Wat zijn jullie in een prachtig stukje Australië. En wat kun jij mooi filmenHarry. Allebei een dikke kus van Mam.
  13. Natalie:
    8 november 2016
    Heeeeeel leuk! Geniet lekker verder!
  14. Irene en Ton:
    13 november 2016
    Geweldig mooi, en dan die rust, heerlijk. Mooie muziek eronder. Ik volg jullie voorbeeld binnenkort. Krijg wel extra veel zin nu. Veel plezier nog, dikke zoen.