Dag 34 Vakantie bijna voorbij

18 november 2016 - Southside, Australië

Zo nog even kort een bericht aan onze trouwe volgers, onze fantastische reis downunder is bijna voorbij. John is een lekkere lunch aan het voorbereiden, koffers zijn ingepakt en om 14:00 uur vertrekken we richting vliegveld in Brisbane. Om 20:45 gaan we de lucht weer in, 14 uur vliegen naar Dubai, 4 uur wachten en dan nog 6 uur vliegen naar Amsterdam.

We hebben een hele mooie tijd gehad in mijn geboorteland veel gezien en meegemaakt. Straks weer terug naar het "normale leven".

Het zal ook weer fijn zijn om terug te zijn in Nederland en weer lekker aan de slag te gaan en ons verder voorbereiden op onze aanstaande grootouderschap.

Het weer zal wel weer wennen zijn aan het koude weer, maar zoals ze zeggen alles went.

John en Lis hebben ons geweldig verzorgd en heel veel van de prachtige omgeving van Gympie laten zien en proeven.

Als we weer terug zijn zullen we ons weer melden, en voor de liefhebbers van foto's enz... kijk naar de laatste foto's en video's die we geplaatst hebben.

G'Day for now, Harry

1. Gabby Dijkhoff:
    18 november 2016
    ikwens jullie a safe flight homexxxx
  2. Kirsten:
    18 november 2016
    Succes met de lange vlucht! Morgen zien we jullie op Schiphol! De kleine heeft er zin in om jullie te horen verteld hij me net! ;)
  3. Elizabeth en Ger:
    18 november 2016
    Een hele goede reis terug !
    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jouw thuisland!
  4. Hans de Boer:
    18 november 2016
    Have a safe journey back!
  5. Jan Wever:
    18 november 2016
    Beste Harry, een goede reis terug.
  6. Hette en Itteke:
    Welcome home!
  7. Alf en Josè Pals:
    18 november 2016
    Helaas aan alles komt een einde, we hebben genoten van jullie prachtige reportage en wensen jullie een fijne en veilige reis terug naar het koude Nederland.
    Groetekus Josè en Alf
  8. Kees de Boer:
    18 november 2016
    Een heel goeie weromreis en oant sjen,laat ik het maar eens in het fries doen!Heel veel liefs en groetjes !!
    Kees en Greet.
  9. Karin Peterse:
    Hoi beiden,
    Het is hier echt 5 weken prachtig weer geweest. Zonnig 30 graden. Echt geweldig. Echter vannacht is het weer enorm onverwacht omgeslagen. Het waait, stormt, guurt en alle bladeren waaien jullie kant op......wij zijn heel blij dat jullie terug komen.
    Karin en Robert
  10. Pa en Hanneke:
    18 november 2016
    We wensen jullie en veilige reis naar huis. en kijken ernaar uit om jullie hier weer te zien
  11. Wimar:
    19 november 2016
    Ha Mirjam,

jammer dat de tijd zo snel gaat. ik hoor straks tussen de OK's door graag de mooie verhalen. goede reis. Het is nu droog hier..
  12. Elle:
    20 november 2016
    Een mooie herinnering om te koesteren
    Maar zeker zo leuk om opa en oma te worden.
    Ik spreek uit ervaring
  13. Gabby Dijkhoff:
    20 november 2016
    En de whatsapp verscheen "We zijn geland Ma" en dat betekent dat de reis voorbij is.
    Fijn dat we zo hebben mogen genieten van al de foto's , film en verhalen.
    Harry en Mirjam
    HUIL NIET OMDAT HET VOORBIJ IS........
    MAAR LACH OMDAT HET ZO MOOI WAS.
  14. Harry de Wit:
    Thanks, wise words mum