dag 21 van Airlie beach naar Clairview

5 november 2016 - Clairview, Australië

Vandaag laten we Airlie beach achter ons richting het zuiden weer, en gaatnwe op weg naar Clairview. Onderweg willen we graag naar de Cedar creek falls, dat ligt niet zo ver van de route. Daar aangekomen, helaas, geen waterval :(  Het is de laatste tijd droog geweest in Queensland (wij hebben pas 2x regen gehad in al die tijd). Gelukkig nog wel een creek. Heel even maar geweest en doorgereden naar Clairview, dat ligt ongeveer halverwege Airlie beach en Rockhampton. Clairview moet je je zo voorstellen. Je rijdt op een weg langs de zee, je ziet een rijtje huizen en een camping en dan ben je er al doorheen. Geen winkels, geen milkbar, geen benzinepomp, geen kerk, geen police station, wat in ieder gat hier wel is, met 1 politie agent. Wel de zee, het strand, wat hier heel anders is, rotsachtig en er groeien mangroven. Standplaats aan het strand met prachtig uitzicht, dat dan weer wel. En op de camping een barretje, waar ze ook maaltijden serveren, heerlijk lamsvlees met geroosterde groenten en de avond gezellig doorgebracht met een ander Nederlands stel.

Mirjam

1. Theo en Marga van der Aar:
    10 november 2016
    Dat is jammer zeg camera kapot en hoe is het nu met de thuis volk . Gelukkig reserve kaart dus wilt langs blijven we niet om jullie reis te kunnen volgen fijn zo'n goeie video Graaf . Veel plezier en nog veel films wil je blijven wachten en kijken uit naar alles wat jullie alsnog toesturen lieve groet van Marga en Theo